4 תשובות
מבצע זה סתם ירי רקטות אחד על השני
מלחמה זה שכבר מתחיל להיות יותר רציני עם פלישה ארצית, רצח המוני, לקיחת חטופים לשבי, משא ומתן וכו
מבצע זה יותר בשביל להפחיד ולהגיד אנחנו עדיין פה
מלחמה זה לבוא במטרה של באנו לכבוש
תקראו את הפרק תהילים הזה
להצלחת חיילי צה''ל
לרפואת ה2500+ חולים
לעילוי נשמת 700+ נרצחים:


שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת:
אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים-- מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי.
ב עֶזְרִי, מֵעִם יְהוָה-- עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ.
ג אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ; אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ.
ד הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן-- שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל.
ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ; יְהוָה צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ.
ו יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה; וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה.
ז יְהוָה, יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע: יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ.
ח יְהוָה, יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ-- מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם.
אני מניחה שאת מספיק מבוגרת בשביל לזכור מבצעים ואנחנו כרגע במלחמה, אפשר להבין מה ההבדל לבד
מלחמה זה מלחמה. מבצע זה להפחיד