5 תשובות
לא כולם אבל כן הרבה חוסלו
אנונימית
הרבה חוסלו, עדיף אומרים להישאר בבתים❤
תקראו את הפרק תהילים הזה
להצלחת חיילי צה''ל
לרפואת ה2500+ חולים
לעילוי נשמת 700+ נרצחים:


שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת:
אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים-- מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי.
ב עֶזְרִי, מֵעִם יְהוָה-- עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ.
ג אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ; אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ.
ד הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן-- שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל.
ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ; יְהוָה צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ.
ו יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה; וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה.
ז יְהוָה, יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע: יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ.
ח יְהוָה, יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ-- מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם.
שואל השאלה:
אני לא בשדרות אני שואלת בגלל שאמא שלי גרה שם ואני בסטרס לגמרי שהיא לבד ומודאגת לגמרי רק רוצה לדעת שהיא בטוחה
אנונימית