6 תשובות
אני פשוט אמרתי את זה כשהיא הייתה עסוקה וככה הרגשתי יותר טוב לפרוק מהר מאוד
אבל את יכולה פשוט לכתוב מכתב נגיד ולהניח אותו במיטה של ההורים שלך
אנונימית
תקשיבי אל תספרי להם. אני אגלה לך את הסוד. כל הדברים האלה זה מה שאת מספרת לעצמך זה לא באמת קורה, תפסיקי לספר לעצמך שקשה לך תפסיקי להתמסכן שכואב לך וכאלה, תצאי תמצאי תחביב תשקיעי 5 שעות ביום בתחביב הזה ותאמיני לי שיעבור לך הדבר הזה שסיפרת לעצמך
היי
כשאת פוגעת בעצמך
את מרגישה שליטה !!
זה הצורך שיש לך
לשלוט !
ואת באה בזה !(מהכרות אישית שלי )
תחפשי משהו שיעשה לך טוב שאת בוחרת (משליטה שלך )
במקום לפגוע
אף אחד לא יוכל להוציא אותך מהמצב הזה
אלא אם כן תרצי !!!!
זה בידיים שלך
סומכת עליך שתתפסי את עצמך
ותצליחי לנתב את הכוחות שיש לך
לשליטה בדברים טובים !!
בהצלחה
ואפשר להתכתב בפרטי ....
אשמח !
היי אנונימית יקרה,

תודה ששיתפת אותנו בתחושות וברגשות שלך!

ניכר שאת מבמצוקה ורוצה עזרה.

חשוב מאוד לשתף מבוגר שאת סומכת עליו בבית או מחוץ לבית, שיעזור לך להתמודד עם הפחד והרצון לפגוע בעצמך.

אל תחששי משאלות זה יכול מאוד לעזור למי שתפני אליו .
כן חשוב שבסופו של דבר תספרי להורייך שיוכלו לעזור או להפנות לגורמים מקצועיים מתאימים
כולנו עוברים תקופות קשות בחיים והמטרה היא לצאת מזה , השלב הראשון הוא לספר על התחושות וכל הכבוד לך על כך.

את יכולה גם לפנות באופן אנונימי לאחת העמותות:

לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
יקרה,
שומע את המצוקה שלך, מכך שאת פוצעת את עצמך, מכך שאת לבד בתוך מקום מטלטל ומביך, מבלי שיש לך את התמיכה שאת זקוקה לה.
ובנוסף לזה,אני מתאר לעצמי שאת חווה כאב ותחושות טורדניות שגורמות לך לפציעה עצמית.

זה לא קל לחשוף את עצמך, על משהו מביך, משהו שיכולים להיות שיפוטיים לגביו... ומצד שני, ברגע שתעשי את זה, כנראה יוקל לך, אולי גם תקבלי הרבה תמיכה ועזרה שיביאו אותך למקום כלכך הרבה יותר טוב.
יקרה, האם יש דמות כלשהי שאת יכולה לשתף אותה? אפילו כדי לפרוק בפעם הראשונה. להוריד קצת את האבן הזו מהלב..

אני מצרף לינק לעמוד עם כמה כתבות הסבר על פציעה עצמית. עבורך ועבור המשפחה שלך.
https://sahar.org.il/category/articles/self-harm/

אני מתנדב בעמותת סהר, סיוע והקשבה ברשת, מזמין אותך אלינו לשיחה בצ'אט או בוואטסאפ באופן אנונימי.

אלו אכן ימים ושעות קשים מנשוא,
זכרי שאת לא לבד,
שלך ואיתך,
מתנדב סהר