7 תשובות
לא הרבה חוץ מזה שעזה בלהבות
אנונימי
לפחות 700 נרצחים, 2300 פצועים ויותר מ130 חטופים
אנונימי
שואל השאלה:
איפה היה אזעקות אם היה כמה מתים אם יש מחבלים כמה הרוגים בשני הצדדים?
איפה היה אזעקות אם היה כמה מתים אם יש מחבלים כמה הרוגים בשני הצדדים?
אנונימית
אזעקות בעיקר בדרום ובעוטף, היו בודדות במרכז
לגבי מחבלים אני לא בטוחה אבל אני חושבת שעדיין מתנהלים קרבי יריות מדי פעם
הרוגים אצלנו מתקרב ל1000 אם עוד לא עבר בכלל ואצלם לא יודעת
לגבי מחבלים אני לא בטוחה אבל אני חושבת שעדיין מתנהלים קרבי יריות מדי פעם
הרוגים אצלנו מתקרב ל1000 אם עוד לא עבר בכלל ואצלם לא יודעת
וצה''ל תוקפים בעזה כרגע
שואל השאלה:
מה קרה עם ארה"ב לא הבנתי
מה קרה עם ארה"ב לא הבנתי
אנונימית
ביידן מזהיר את המדינות השכנות לא להתערב ולא לתקןף אותנו
ושולחים לפה ציוד וסיוע צבאי נראה לי
ושולחים לפה ציוד וסיוע צבאי נראה לי
באותו הנושא: