7 תשובות
בדיוק כמו שהיינו אחרי יום הכיפורים,
האמון בצבא, בממשלה ובאנשים שאמורים לשמור עלינו יאבד
תהיה ביקורת קשה, הפגנות נגד הממשלה, קריאה לפיטורים של בכירים בצבא ובממשלה
יהיה פה כאוס ענק
נזק ענק
טראומה קשה לכולם
^ לצערנו רק התחלנו
לא נתאושש מזה לעולם עד שיבוא משיח
יהיה קשה ביום זיכרון הבא יש כל כך הרבה חללים, והאמון של כל כך הרבה אזרחים שנפגע מהצבא
פוסט טראומה
קראו לזה ה9.11 של ישראל
הרבה יהיו בטראומות
פגיעה ישירה בכלכלה
שבורים. גם עכשיו אני שבורה
אני עדיין בשוק מה שהיה כבר לא יהיה יותר