8 תשובות
לא חושב
לא
לדעתי לא
בצפון לא נראלי
אבל כבר פרצו לבתים שהם לא בעוטף
הם פרצו לבתים באופקים ואופקים לא קרוב לעוטף וגם הם הגיעו לעוד ערים שגם בדרום אבל
לצפון הם לא יגיעו
אני גם גר בצפון ואני מפחד בטרוף
אני שמעתי אמרו שהגיעו לכפר סבא מישהו יכול להגיד לי אם זה נכון?
אנונימית
הי יקרה
מבינה שאת חוששת בימים אלו. האירועים הנוראים בעוטף עזה הציפו ברבים תחושה של אי וודאות ואפילו חרדת קיום. אבל מדובר באירוע שהתרחש בסמוך לגבול עם עזה על ידי ארגון טרור מקומי. בימים אלו צבא ההגנה יצא לפעולת נגד מול ארגון הטרור על מנת להחזיר את השקט והביטחון לאזור. הבנתי שאת מהצפון, כך שמדובר באזור רחוק מאוד מההתרחשויות ואף שקט לפחות כעת. לכן חשוב בעיקר להיות קרובים למרחבים מוגנים. יש לנו מערכות מתוחכמות נגד טילים ואזעקות הפועלות בזמן אמת. כך שסביר שאם תפעלי בהתאם להנחיות תהי מוגנת. כותבת לך מתנדבת סה"ר. הלוואי שיכולתי לתמוך ולעזור לך יותר בקושי והמצוקה שלך. מזמינה אותך להצטרף לצ'אט החרום שמקיימים מתנדבים ומתנדבות בשעות קשות אלו. תוכלי לשתף ולפרוק מעט מהמצוקה שלך בימים קשים אלו.
מאחלת לך ולמשפחתך ימים טובים ושקטים יותר.
שלך ואיתך
מתנדבת סה"ר