5 תשובות
לדעתי עדיף לישון בממד ככה לא תפחדי לישון
כן אם את מהמרכז/ דרום
לפי דעתי תשני בממד גם אם לא יהיו אזעקות את תוכלי לישון בידיעה שאת במקום בטוח
אם את נמצאת באזור שקרוב לגבול כן עדיף
אם זה יעזור לך להירגע אז כן, תשמרי על עצמך ❤
באותו הנושא: