6 תשובות
כנראה לעג אם לא דברתם לפני
אנונימי
הוא בעיקרון מקטין את הסיטואציה ולועג. זה כמו להגיד למישהו "מגיע לך" או "בעיה שלך"
שואל השאלה:
לא דיברנו לפני
לצמד מילים אין קשר למלחמה, אבל יכול להיות שהגיב אותם בהקשר למלחמה
סתם כתב או בהקשר
אנונימי
שואל השאלה:
כי לא ממש הבנתי מה ההקשר פשוט רבתי איתו לפני מלא זמן והוא די אנטישמי כזה