6 תשובות
כנראה לעג אם לא דברתם לפני
אנונימי
הוא בעיקרון מקטין את הסיטואציה ולועג. זה כמו להגיד למישהו "מגיע לך" או "בעיה שלך"
שואל השאלה:
לא דיברנו לפני
לא דיברנו לפני
לצמד מילים אין קשר למלחמה, אבל יכול להיות שהגיב אותם בהקשר למלחמה
סתם כתב או בהקשר
אנונימי
שואל השאלה:
כי לא ממש הבנתי מה ההקשר פשוט רבתי איתו לפני מלא זמן והוא די אנטישמי כזה
כי לא ממש הבנתי מה ההקשר פשוט רבתי איתו לפני מלא זמן והוא די אנטישמי כזה
באותו הנושא: