5 תשובות
גם לי המורה התקשרה ולא עניתי כי התביישתי
היא רשמה לי שהיא רצתה לשאול לשלומי והיא מקווה שאני בסדר אז רשמתי לה תודה רבה על הדאגה ושאני בסדר פשוט לא הייתי ליד הטלפון וזהו
היא רשמה לי שהיא רצתה לשאול לשלומי והיא מקווה שאני בסדר אז רשמתי לה תודה רבה על הדאגה ושאני בסדר פשוט לא הייתי ליד הטלפון וזהו
תרשמי לו או תתקשרי אליו- הוא מודאג, עדיף לא לסנן
תרשמי מה שאמרת רק בלי אם התקשרת לשאול לשלומי אני בסדר ואז יהיה לך פחות מביך
חחח זה מורה לא נראה שזה ישמע לו חנוני"
פשוט תגידי לו שאת בסדר (?)
תחזרי אליו
פשוט תגידי לו שאת בסדר (?)
תחזרי אליו
כן תכתבי את מה שכתבת זה ממש בסדר
באותו הנושא: