8 תשובות
וגם כי יש אצלם שבויים שלא ידוע באיזה בניינים הם
אנונימי
כן וגם בגלל שאם נעשה את זה כל העולם יתערב ויהיה פה משהו מטורף
אנחנו לא מדינה מוסרית אז לא
יכול להיות
אבל אם שואלים אותי הרבה יותר מידי מוסרית בקטע הזה
שואל השאלה:
יותר מדי מוסרית שזה כבר לא מוסרי
אנונימית
כן וגם יש לנו המון שבויים שם
גם וגם בגלל שיש לנו איזה 50 פלוס חטופים בתוך צהל וגופות של חיילים שהם מחזיקים
כנראה