3 תשובות
בכל מקום מסוכן כבר התחילו לירות לעבר הצפון
יחסית אחותי הוקפצה והיא מגב ירושלים
אנונימי
לא תענוג פה אבל זה לא כמו בעוטף.אפשר לצאת לרחוב והכל והיום לא היו הזעקות בכלל בינתיים
אנונימית
באותו הנושא: