16 תשובות
שיפטרו אותך
החיים שלך שווים יותר מכסף סליחה
החיים שלך שווים יותר מכסף סליחה
במה את עובדת?
וזו זכותך לגמרי לשמור על הביטחון שלך
המנהל הגבוה יותר אמר שאין בעיה, אז הכל טוב
וזו זכותך לגמרי לשמור על הביטחון שלך
המנהל הגבוה יותר אמר שאין בעיה, אז הכל טוב
המנהל שלך לא יכול לעשות לך כלום המנהל מעליו אמר לא אז לא! לא יכולים לפטר אותך!
שואל השאלה:
עובדת במקום של מזון מהיר
עובדת במקום של מזון מהיר
אנונימית
לא יכולים לפטר אותך על דבר כזה בטח לא כשהמנהל הגבוה אמר שזה בסדר לא לבוא
ובכל מקרה
תשמרי על עצמך ותדאגי לביטחון שלך זה יותר חשוב מעבודה
ובכל מקרה
תשמרי על עצמך ותדאגי לביטחון שלך זה יותר חשוב מעבודה
נו איזה טמטום מי יוצא לקנות אוכל בכלל
אל תצאי תעשי טובה
אל תצאי תעשי טובה
עדיף שיפטרו אותך
אני לא חושבת שהוא יכול לעשות משהו אם המנהל מעליו אישר שזה בסדר.
וגם אם הוא יאיים עלייך, תגידי את זה למנהל שלו. הביטחון והבריאות שלך הרבה יותר חשובים מזה
וגם אם הוא יאיים עלייך, תגידי את זה למנהל שלו. הביטחון והבריאות שלך הרבה יותר חשובים מזה
סליחה? המדינה במצב מלחמה ומסתובבים עדיין מחבלים חופשי.
תגידי לו "תפטר אותי אם אתה גבר עכשיו אני רוצה לראות מכתב פיטורין, ותדע שמיד אחרי זה דרך הקשרים שלי אני אארגן לך תביעה רצינית".
איזה חוצפן
תגידי לו "תפטר אותי אם אתה גבר עכשיו אני רוצה לראות מכתב פיטורין, ותדע שמיד אחרי זה דרך הקשרים שלי אני אארגן לך תביעה רצינית".
איזה חוצפן
אנונימית
תני לי לנחש את עובדת בדומינוס?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
באיזור של גוש דן
באיזור של גוש דן
אנונימית
מצוין, אז תגידי לחזירי כסף האלה שמדובר במצב מלחמה ואת לא מתכוונת לצאת מהבית
אנונימית
אני גם מתערבת איתך שמי שמנהל אותך זה איזה ילד בן23-18 שלא מכיר דברים כמו זכויות העובדים ולא יודע מה החוק, וגם זה לא חוקי שהוא יגיד לך שהוא מפטר אותך. במינימום צריך להודיע שבועיים לפני וזו ממש לא עילה לפיטורים. כמו שאמרתי תגידי לו שאם הוא מפטר אותך את מארגנת לו תביעה של החיים.
אנונימית
ואם הוא מפטר אותך
תגשי לבית משפט תקבלי עוד כסף
תגשי לבית משפט תקבלי עוד כסף
אנונימי
באותו הנושא: