5 תשובות
ממליץ לך לקרוא על מלחמת לבנון הראשונה והשנייה,או אם את בת 17 אני חושב את כנראה אפילו היית במלחמת לבנון השנייה,מה שמאיים כרגע בצפון זה ארגון בשם חיזבאללה,זה אירגון של ילדים שאמא שלהם עובדת בתור מנקת אסלות והם נשרו מהלימודים,כן הם הרבה יותר חזקים חמאס כי יש להם טילים וזה משונה מרקטות קצת יותר קשה להוריד אבל יש לנו את קלע דוד אז אין מה לדאוג, החיזבאללה הוא הרבה יותר חלש מצה"ל וזה לא משנה גם אם דאעש ואל קעידה יצטרפו,צה''ל הוא בין הצבאות הכי חזקים בעולם
מה רשום שם?זה לא נותן לי להיכנס
אנונימית
אוקיי תודה
אנונימית
לא הלך עלינו, אל תדאגי. אנחנו ננצח בסוף
זאת רק המלצה ולא הנחיה של צהל