11 תשובות
אפילו לא קרוב זה כולה חבורה של מפגרים שאנחנו בטיל האחר הורסים להם את המדינה
זה מפגר שהם הצליחו כל כך הרבה
זאת אפילו לא אופציה
זה היה אם הינו קרובים לסוף
זה לא. כי עם ישראל ישרוד ויתקיים למרות כל השונאים והצוררים שלו.
השם יגאל אותנו בע"ה בקרוב וישלם לשונאינו.
השם יגאל אותנו בע"ה בקרוב וישלם לשונאינו.
אנונימית
סיכוי קלוש
חוץ מזה שצהל חזק, יש לנו גיבוי מלא מארצות הברית, שאם זה בכל זאת יצא משליטה היא תעזור לנו ותעשה קצת סדר..
לא הכל יהיה בסדר בעזרת השם
הסוף של מה?
"זה לא הסוף, אפילו לא ההתחלה של הסוף, אולי זה הסוף של ההתחלה"
ווינסטון צ'רצ'יל
ווינסטון צ'רצ'יל
נע
אנחנו צבא מתקדם פי אלף יותר מהם
הייתי ברפאל בביקור, הם מייצרים שם את כל הטילים והנשק
הנשק בעזה זה דובון אכפת לי לעומת מה שיש אצלנו
צה"ל צריך קצת להתעורר ולהתחיל לתקוף אותם יותר חזק בשניה אנחנו מוחקים אותם מהמפה
אנחנו צבא מתקדם פי אלף יותר מהם
הייתי ברפאל בביקור, הם מייצרים שם את כל הטילים והנשק
הנשק בעזה זה דובון אכפת לי לעומת מה שיש אצלנו
צה"ל צריך קצת להתעורר ולהתחיל לתקוף אותם יותר חזק בשניה אנחנו מוחקים אותם מהמפה
באותו הנושא: