8 תשובות
שואל השאלה:
מה אמרת שכמובן כי זאת מלחמה ואז רשמת שהיא לא תיכנס ^^
מין הסתם
נקווה שלא יהיה להם על הרבה מה ללמוד וזה יגמר מהר
אנונימית
שואל השאלה:
לא רק הכי מיותרת אלה גם ככישלון של המדינה והצבא להיערך כמו שצריך ולהיות ערניים ^^^
אם לא לומדים על מלחמת המפרץ לא ילמדו על כל מלחמה ומלחמה..
אנונימית
רשמתי שמלחמה לא נכנסת לספרי ההיסטוריה על פי כמה היא חמורה
תני לי לחדד
כל עוד מחריזים מלחמה היא נכנסת לספרי ההיסטוריה
ברור כהמלחמה הכי מיותרת שידעה המדינה
כמובן מלחמה זאת מלחמה והיא לא נכנסת לספרי ההיסטוריה על פי כמה היא חמורה