8 תשובות
המלחמה ממש כאן לא יודעת מה איתך
נראלי אתה לא מעודכן
יש עכשיו מלחמה. יש יותר מ200 הרוכים ומלא חתופים ומלא טילחם ורקטות ופיגועים וחטיפות
סלח לי?
זה לא נראה לך מספיק???? מה אתה נורמלי???
תקרא שוב את הביו שלך בקשר לשאלות ולתשובות שלהן.
וזה יתן לך תשובה
שואל השאלה:
וואו אנשים מה יש לכם
התכוונתי למה אין כניסה קרערעית לעזה
למה הם הפסיקו עם הרקטות
למה אנחנו לא מחזירים להם חזק ומשטחים את עזה..
כאן בדרום, מחבלים מסתובבים ברחובות, תיסע קצת תסתכל מסביב תפגש עם כמה מחבלים תגידו אחד לשני שלום