11 תשובות
אחותי איך באמת ישנים ככה אני לא יודעת וואו
קודם כל את מעליבה את החיותדבר שני הם פשוט דוחים רוצחים שלומדים לשנוא ישראל ויהודים מהבטן
אוף מזעזע נורא
אני לא מעכל טיפה מכל מה שקרה מאתמול בבוקר.
הבת של אחות של סבא שלי פארמדיקית והיא הייתה בישוב בארי לעזור לפצועים והיא אמרה לאחותה בשיחה שמחבלים מתקרבים אליהם והיא לא יודעת אם היא תצא מזה בחיים והיא מנסה להגן על כולם שם עם פאק*נג סכין מטבח!!
ואחותה שהיא דיברה איתה שמעה ברקע יריות ולצערי הקשר איתה אבד ולא יודעים מה קורה איתה..
זה מצב כל כך הזוי שאי אפשר לתאר!!
הכמות של הנרצחים וההרוגים והשבויים והחטופים לא הגיוניתת
כנל
מזעזע כואב הלב כ"כ לא ייאמן
אני איתך, עצוב לי ברמות
לא נרדמים. אני התהפכתי במיטה כל הלילה.
שואל השאלה:
לא מצליחה פשוט אי אפשר המחשבות רצות
אנונימית
אני מאחלת להם באמת שיחטפו אותם, יהרגו אותם, ישרפו להם את הבתים תוך כדי שהם בתוך הבתים ושיעשו להם את כל מה שהם עשו לעם שלנו
לא נראה לי שמישהו נרדם, זה בסדר גמור וזה לגיטימי, המצב מפחיד ומזוויע ומשתק אבל אנחנו נעבור את זה, אני בטוחה

מי שצריך יש לי בביו נשימות שעוזרות, מוזמנים להשתמש מי שרוצה
אני באותה הסירה כמוך לא מצליחה לישון מחשבות רצות לי בראש הצלחתי לישון בקושי שלוש שעות יש כל כך הרבה אנשים שאני מכירה אישית והם נעדרים ואני מפחדת לגלות יותר ממה שאני יודעת עכשיו