9 תשובות
איפה את גרה?
תקראי קריאת שמע שעל המיטה,
יהיה טוב
אנחנו איתך אחותי
יהיה טוב
אנחנו איתך אחותי
היה בסדר את מוזמנת לפרוק אצלי בפרטי❤
מי שמאמין לא מפחד
תתפללי תשני עם מישהו מהמשפחה והכל יהיב בסדר
אין כבר מחבלים בחוץ, אין טעם בלדאוג.
מבינה אןתך ממש, אבל גם לא מצליחה לישון. אני גרה בצפון ויש פה מלא כוננות. שולחת לך חיבוק, יהיה בסדר❤ אם את רוצה לדבר את מוזמנת לשלוח לי הודעה❤
יהיה בסדר !!
נכון שעכשיו לא בסדר וזו מלחמה מאוד קשה אבל צריך לזכור, עברנו דברים קשים יותר וגרועים יותר. הצבא שלנו זה צבא חזק ומה שקרה שהם הצליחו להכנס זה מחדל ויש סיפור ואני בטוחה שנדע אותו אחרי שהמלחמה הזו תיגמר בעזרת השם כמה שיוצר מוקדם.
כרגע הקפיצו המון מילאוניקים ויש מלא לוחמים ששומרים על כלל הערים היישובים המושבים והקיבוציים מהדרום עד לצפון. תלכי לישון מבטיחה לך שהכל יהיה בסדר גם אם יקח לזה זמן, תזכרי שאנחנו עם חזק עם צבא חזק !!
נכון שעכשיו לא בסדר וזו מלחמה מאוד קשה אבל צריך לזכור, עברנו דברים קשים יותר וגרועים יותר. הצבא שלנו זה צבא חזק ומה שקרה שהם הצליחו להכנס זה מחדל ויש סיפור ואני בטוחה שנדע אותו אחרי שהמלחמה הזו תיגמר בעזרת השם כמה שיוצר מוקדם.
כרגע הקפיצו המון מילאוניקים ויש מלא לוחמים ששומרים על כלל הערים היישובים המושבים והקיבוציים מהדרום עד לצפון. תלכי לישון מבטיחה לך שהכל יהיה בסדר גם אם יקח לזה זמן, תזכרי שאנחנו עם חזק עם צבא חזק !!
אנונימית יקרה,
ליבנו איתך...
זה המקרה שבו פחדים יכולים להיות נורמליים לגמרי. רק אנחנו צריכים למצוא דרך לשלוט על הפחדים שלנו ולא לתת להם לשלוט בנו. אם את מרגישה צורך בתמיכה תוכלי תחילה להעזר במבוגר אחראי שאת מרגישה שיכולה לסמוך עליו. זה יכול להיות הורה, איש צוות בבית הספר וכד'.
אם את צריכה לדבר עם מישהו נוסף אפשר גם לפנות באופן אנונימי לעמותות הנותנות סיוע במצבים מעין אלו
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
ליבנו איתך...
זה המקרה שבו פחדים יכולים להיות נורמליים לגמרי. רק אנחנו צריכים למצוא דרך לשלוט על הפחדים שלנו ולא לתת להם לשלוט בנו. אם את מרגישה צורך בתמיכה תוכלי תחילה להעזר במבוגר אחראי שאת מרגישה שיכולה לסמוך עליו. זה יכול להיות הורה, איש צוות בבית הספר וכד'.
אם את צריכה לדבר עם מישהו נוסף אפשר גם לפנות באופן אנונימי לעמותות הנותנות סיוע במצבים מעין אלו
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
באותו הנושא: