6 תשובות
לא, זה בסדר.
אין שום דבר רע בזה. זה ממש הגיוני שאת לא רוצה שאבא שלך יהיה בסכנה :)
אנונימית
ברור שאת מרגישה ככה וזה לגיטימי לגמרי. אני שמח שלאבא שלי יש פטור ממילואים כי הוא התנדב
צריך להילחם עכשיו וכל כוח חשוב, אבל אני מבינה אותך וזה בסדר שאת מרגישה ככה
שואל השאלה:
תודה הוא באמת הבן אדם האהוב עליי בעולם ופחדתי שזה דבר אנוכי לחשוב שמשהו בי רוצה שהוא יחזור רק אחרי שהכל יגמר כי הוא רוצה לחזור מוקדם כדי להילחם
תודה הוא באמת הבן אדם האהוב עליי בעולם ופחדתי שזה דבר אנוכי לחשוב שמשהו בי רוצה שהוא יחזור רק אחרי שהכל יגמר כי הוא רוצה לחזור מוקדם כדי להילחם
אנונימי
באותו הנושא: