8 תשובות
ממי יש לנו גיבוי?
אנונימית
יש סיכויהטוב הפעם
לא ברגע שנעשה משהו קטן זאת אומרת נגיד לפוצץ את עזה או את החמאס אז המדינות השכנות שלנו שזה בעצם סוריה ולבנון התקפו אותנו וספק אם נצא מזה
לא. עוד כמה ימים יספרו לנו שאנחנו פוגעים מדי בתושבי עזה וצריך להפסיק.
בסוריה כבר 7 שנים המצב הרבה יותר קשה ממה שקורה פה, הם כבר לא הסוריה של שנות ה60 והם לא יתקפו
לבנון יכולה לתקוף אבל אם היא לא רוצה לחזור לתקופת האבן ע"י ישראל וארהב היא תשב בשקט בינתיים
לבנון יכולה לתקוף אבל אם היא לא רוצה לחזור לתקופת האבן ע"י ישראל וארהב היא תשב בשקט בינתיים
זה לא רק חמאס יש עוד אירגונים
אנונימית
את חמאס כן את עזה לא
כן
יש לנו גיבוי מלא מהעולם
יש לנו גיבוי מלא מהעולם
באותו הנושא: