6 תשובות
אתה לבד בבית?

תנסה להעסיק את המוח בדברים אחרים שיקחו את המחשבות שלך למקומות אחרים כדי שתשכח עכשיו מהמצב כדי להירגע.

תראה סרטונים ביוטיוב של איזה יוטיובר שאתה אוהב, תראה סרט מצחיק, תמצא תעסוקה נחמדה עכשיו.

ואם בא לך אני גם פה זמינה, אפשר לעשות אפילו כל שיחה קלילה שלא קשורה למצב כדי להעביר את המחשבות הרעות❤
שואל השאלה:
אני עם המשפחה שלי בבית ותודה רבה אני כנראה אלך לצפות עכשיו באיזו סדרה
אנונימי
תנשום עמוק
אתה לא לבד
יהיה בסדר
תנסה להסיח את דעתך ולעשות דברים שאתה אוהב כמו לראות טלוויזיה/ לשמוע שירים/ לקרוא
ותזכור שזה בסדר גם לבכות ולפרוק את כל מה שאתה מרגיש
כולנו בני אדם
אתה גם מוזמן לפנות אלי בפרטי
3>
מאיפה אתה? קודם כל אל תדאג לגבי חדירה - סיכוי נמוך וכמעט אפסי שזה יקרה.
חוסמים כל אזור כמעט, משטרות מסתובבות, שיטור עירוני, סריקות, צבא בכל מקום.
אחרי השוק הראשוני כולם יתאפסו על עצמם.
תקח נשימה עמוקה, ותחשוב על דברים חיוביים, אם אתה מאמין, ממליצה לשים ספר תהילים מתחת לכרית.
יופי,
יהיה בסדר הכל טוב אנחנו שמורים
:
זה בול מה שקורה איתי עכשיו אבל בדיוק וגם אני בחיים לא פחדתי ככה, אני מנסה לשתוף פנים ולראות איזה סדרה מעניינת שלא קשורה ולא להיכנס לרשתות חברתיות. אני יודע שזה עדיין קשה אבל מבין ומזדהה אם אתה צריך לדבר אתה מוזמן לפנות אליי