7 תשובות
עכשיו אני מאמינה שמגבירים הכל, סיכוי נמוך שיהיה
רוב הסיכויים שלא
לא משנה מה הסיכוי
better be safe than sorry
תעלי את כל הדלתות, כל החלונות, לסגור תריסים, לא לפתוח למישהו שלא מכירים
אני מאמינה שלא יהיה מהצפון, וגם אם כן לא היום אולי מחר
מקווה מאוד שלא אבל יש איזה 40 אחוז נראה לי בעזרת השם לא יהיה
אנונימית
במצב הזה, יש סיכוי להכול
חס וחלילה
לא עלינו
בעזרת השם לא יהיה