14 תשובות
חד משמעית. אומרת בתור שמאלנית. נמאס
כן
עכשיו תקרא את זה שוב
חתיכת צבוע מסכן רצח פלסטינים מבחינתך זה בסדר
לא כי אז כל האויבים שאנחנו מוקפים בהם ימחקו את ישראל מהמפה
^^ואני מבינה שרצח ישראלים מבחינתך זה בסדר
שואל השאלה:
אם ארצות הברית תתערב ותעזור לנו אנחנו יכולים לנצח
רצח ישראלים זה לא בסדר!!! זה נורא ואני לא שמאלנית ולא כלום
אבל אם נמחק את עזה מהמפה לא תהיה ישראל!!! אנחנו חייבים להבין שאנחנו מוקפים באויבים מכל כיוון ולאיראן יש נשק שיכול למחוק אותנו בפעם אחת.
שואל השאלה:
אני חושב שהיא דיברה אל האחד שרשם מעליך.
ללא ספק הבן אדם לא על תקן השפיות.
אה אוקיי
לא
כי אם נמחק את עזה כל איראן ולבנון יתקפו אותנו.
שואל השאלה:
אתה צודק. אבל אני חושב שאם נתכנן את זה כמו שצריך יחד עם ארצות הברית אז נוכל אולי לנצח.
מצד אחד הלוואי באמת הלוואי אני כ"כ רוצה שזה מה שיקרה.
מצד שני אם אנחנו נפציץ את האמאמא של עזה ולא ישאר מהם זכר יתחילו לתקוף אותנו ממדינות אחרות
אנונימית
מסכים איתך. צריך לגמור עם העניין הזה של עזה