6 תשובות
אל תיראה את זה .
זה סתם משפיל את החטופים וגורם לנו לחרדות.
רק אלוקים יעזור
זה סתם משפיל את החטופים וגורם לנו לחרדות.
רק אלוקים יעזור
הם פשוט עם חסר לב זה מה שיש לי להגיד אין להם לב אלה
אני יכולה להגיד שלמרות שלא ראיתי את הסירטונים האלה אבל יש גבול לכמה השפלה יש בכל סירטון כזה זה מראה שהם רוצחים שמגדלים אותם מהבטן להיות רוצחים ולשנוא ישראל
היי לך,
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות המצב הבטחוני שהפתיע. אני משערת כי מצב זה עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מבוגר שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו בחששותייך?
בנוסף, חשוב להתעדכן מול מקורות מידע מהימנים ולא לקבל מידע מרשתות חברתיות והודעות שונות בווצאפ ובטלגרם.
אם יש צורך באוזן קשבת, אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
אנחנו כבר זמינים,
שלך,
מתנדבת סה"ר.
נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות המצב הבטחוני שהפתיע. אני משערת כי מצב זה עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מבוגר שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו בחששותייך?
בנוסף, חשוב להתעדכן מול מקורות מידע מהימנים ולא לקבל מידע מרשתות חברתיות והודעות שונות בווצאפ ובטלגרם.
אם יש צורך באוזן קשבת, אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
אנחנו כבר זמינים,
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
מזעזע ברמות!! כל היום בכיתי אין עצוב וחוסר אונים כזה
אנונימית
זה כןאב כל כך זה לא מגיע לאף אחד- יהיה בסדר אני מקווה
באותו הנושא: