4 תשובות
לפי מה שאני יודעת הם אנסו את החיילות לפני שהרגו אותן
שהשם ישמור מה שיעשו איתן
אין לדעת
אין גם תקשורת עם השבויים ולא ניתן למצוא אותם
הם אנסו מישהי אני חושב.. בני שרמוטות
אבל אל תדאג אנחנו נאנוס אותם כפליים
אני מאמינה שכן
אנונימית