5 תשובות
מקווה שלא.. הם לא ירו עלינו מהצהריים אז בואו נתפלל שזה ישאר ככה
ואיזה הפסקת אשש
לא חושבת שיהיה
בירושלים כנראה לא יהיה בלילה, בדרום אני מניח שיהיה
אנונימי
אנחנו לא בהפסקת אש ולגבי ירושלים נקווה שלא
סיכוי גבוה
ולא