12 תשובות
לא. אף אחד לא יוצא החוצה כי כולם מפחדים. זה לא דבר שקורה בדרך כלל.
שואל השאלה:
לפחד זו תגובה טבעית חסרת משמעות לפחות כרגע כי זה בסך הכל תלוי באיך אנחנו לוקחים את הסיטואציה
גם המשפחה שלי מפחדת וזה חסר משמעות ובגלל זה היא מעצבנת כי היא לא משחררת ממני
חוץ מזה אם ויהיה אזעקה אני אכנס לבניין כלשהו ואז יצא ממנו
לפחד זו תגובה טבעית חסרת משמעות לפחות כרגע כי זה בסך הכל תלוי באיך אנחנו לוקחים את הסיטואציה
גם המשפחה שלי מפחדת וזה חסר משמעות ובגלל זה היא מעצבנת כי היא לא משחררת ממני
חוץ מזה אם ויהיה אזעקה אני אכנס לבניין כלשהו ואז יצא ממנו
אנונימי
שואל השאלה:
אני מהבודדים שיש להם חשק לרוץ ברחובות בגלל שאין שם אף אחד שיפריע
אני מהבודדים שיש להם חשק לרוץ ברחובות בגלל שאין שם אף אחד שיפריע
אנונימי
אתה ראש בקיר אה
ליטרלי יורים עלינו רקטות מה עובר עליך
ליטרלי יורים עלינו רקטות מה עובר עליך
הפחד הוא לא חסר משמעות בכלל. אתה מתעצבן שהמשפחה שלך לא רוצה שטיל ירסק אותך/שיהרוג אותך מחבל?
אני דווקא אוהבת לראות אנשים בחוץ זה גורם לי לאהוב יותר את האנושות לראות שכולם בחוץ חיים את החיים שלהם. משפחות, זוגות, ילדים, אנשים עם כלבים... הלוואי שנחזור לזה מהר
אני דווקא אוהבת לראות אנשים בחוץ זה גורם לי לאהוב יותר את האנושות לראות שכולם בחוץ חיים את החיים שלהם. משפחות, זוגות, ילדים, אנשים עם כלבים... הלוואי שנחזור לזה מהר
אנונימית
שואל השאלה:
pepito תשחרר גם אתה זה שכולם באתר כאן מפחדים לא אומר שגם אני צריך להיות כמוכם
חוץ מזה אתה לא יכול לענות משהו יותר טוב חוץ מלרדת עליי? כי אם לא לא היית כותב
pepito תשחרר גם אתה זה שכולם באתר כאן מפחדים לא אומר שגם אני צריך להיות כמוכם
חוץ מזה אתה לא יכול לענות משהו יותר טוב חוץ מלרדת עליי? כי אם לא לא היית כותב
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית הפחד הוא חסר משמעות
הוא לא יכול לשלוט פתאום ברקטה שלא תגיע לבית שלי
אני יכול גם להיות בבית ופתאום תבוא פצצה
לא אכפת לי מהחסור אונים אבל במקום לפחד ממנו אני נהנה ממנו
אנונימית הפחד הוא חסר משמעות
הוא לא יכול לשלוט פתאום ברקטה שלא תגיע לבית שלי
אני יכול גם להיות בבית ופתאום תבוא פצצה
לא אכפת לי מהחסור אונים אבל במקום לפחד ממנו אני נהנה ממנו
אנונימי
שואל השאלה:
אני אוהב לראות שיש לי את כל העולם בשבילי ואף אחד לא יפריע לי
אף רעש
אף מכונית
אף אופנוע
אף אדם
זה כל כך כיף
אבל זה שאתה בוחרת אחרת מעיד על כך שאנחנו אנשים שונים
אני לא צריך לחשוב כמוכם אתם מוזמנים לפחד סתם בתקווה שרקטה לא תיפול בבית שלכם אבל זה מטומטם
אתם לא יכולים לשלוט בזה
אני אוהב לראות שיש לי את כל העולם בשבילי ואף אחד לא יפריע לי
אף רעש
אף מכונית
אף אופנוע
אף אדם
זה כל כך כיף
אבל זה שאתה בוחרת אחרת מעיד על כך שאנחנו אנשים שונים
אני לא צריך לחשוב כמוכם אתם מוזמנים לפחד סתם בתקווה שרקטה לא תיפול בבית שלכם אבל זה מטומטם
אתם לא יכולים לשלוט בזה
אנונימי
^^^
אתה פשוט חסר אחריות אתה יודע שלהיות בשטח פתוח מעלה את הסיכוי להיפגע במאות אחוזים. זה לא עניין של פחד זה עניין של נשמרת לנפושתיכם מאוד.
וכדאי מאוד שתבין את ההבדל כי אחרת למה שלא תלך ישר לעוטף עזה הרי מה יש לפחד כי גם בבית יכול לפגוע בי טיל
הטענה שלך פשוט לא מתקבלת ואתה יכול לראות שאף אחד לא מסכים איתך.
אתה נשמע כמו ילד קטן שלא מבין את ההשלכות של המעשים שלו, ואני לא בא לפה במטרה לרדת עליך אני רוצה שתראה את המציאות כמו שהיא
אתה פשוט חסר אחריות אתה יודע שלהיות בשטח פתוח מעלה את הסיכוי להיפגע במאות אחוזים. זה לא עניין של פחד זה עניין של נשמרת לנפושתיכם מאוד.
וכדאי מאוד שתבין את ההבדל כי אחרת למה שלא תלך ישר לעוטף עזה הרי מה יש לפחד כי גם בבית יכול לפגוע בי טיל
הטענה שלך פשוט לא מתקבלת ואתה יכול לראות שאף אחד לא מסכים איתך.
אתה נשמע כמו ילד קטן שלא מבין את ההשלכות של המעשים שלו, ואני לא בא לפה במטרה לרדת עליך אני רוצה שתראה את המציאות כמו שהיא
שואל השאלה:
אני רואה את המציאות כמו שהיא והמציאות חרא גם עוד לפני המלחמה
אתם לוקחים את הפחד למקום כזה שהוא יכול לשמור עליכם מפצצה אם ותיכנסו לחדר עם ברזלים בקירות
הסיכויים פועלים גם לרעתנו שאנחנו בתוך הבתים וגם מחוץ
אתה אומר שזה מעלה את הסיכוי להיפגע מתוך הדעה שלך במוח שלך אבל אין אף מקור שראיתי אומר דבר כזה
צריך לשמור על עצמי אבל במינון
ברור שאני לא ילך עכשיו לעזה אבל אני לא צריך בגלל אזעקות מטופשות להסתגר בבית
חוץ מזה אתה לא יכול לשפוט אדם באותה צורה בא שייכת אותי לכזה "ילד קטן"
אני פשוט מעדיף להוריד את המתג של הפחד בקו המחשבתי כי ברור שהוא לא יעזור לי
מעולה שאנחנו לא מסכימים אחד עם השני כי זה אומר שאנחנו לפחות לא מפחדים לעמוד מאחורי הדעות שלנו אבל אני פשוט מעדיף לקחת את זה צעד קדימה
אני רואה את המציאות כמו שהיא והמציאות חרא גם עוד לפני המלחמה
אתם לוקחים את הפחד למקום כזה שהוא יכול לשמור עליכם מפצצה אם ותיכנסו לחדר עם ברזלים בקירות
הסיכויים פועלים גם לרעתנו שאנחנו בתוך הבתים וגם מחוץ
אתה אומר שזה מעלה את הסיכוי להיפגע מתוך הדעה שלך במוח שלך אבל אין אף מקור שראיתי אומר דבר כזה
צריך לשמור על עצמי אבל במינון
ברור שאני לא ילך עכשיו לעזה אבל אני לא צריך בגלל אזעקות מטופשות להסתגר בבית
חוץ מזה אתה לא יכול לשפוט אדם באותה צורה בא שייכת אותי לכזה "ילד קטן"
אני פשוט מעדיף להוריד את המתג של הפחד בקו המחשבתי כי ברור שהוא לא יעזור לי
מעולה שאנחנו לא מסכימים אחד עם השני כי זה אומר שאנחנו לפחות לא מפחדים לעמוד מאחורי הדעות שלנו אבל אני פשוט מעדיף לקחת את זה צעד קדימה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל שוב פעם אתה וכולם מוזמנים להישאר בבית בפחד חסר משמעות אבל במקום שאני אתנהג כמוכם אני אהנה מהשקט שנוצר ברחובות
אבל שוב פעם אתה וכולם מוזמנים להישאר בבית בפחד חסר משמעות אבל במקום שאני אתנהג כמוכם אני אהנה מהשקט שנוצר ברחובות
אנונימי
תחשוב אם פתאום טיל אפגע בחוץ במקום שאתה עומד בו אתה לא תשרוד ופחד זה דבר חשוב והכרחי כי אם כולם לא היו מפחדים כולם היו קופצים מגבהים או היו נכנסים למים עמוקים או מתקרבים לחיות טרף