התחברות הרשמה

נשבר הלב.. כנסו (קשור למצב)

https://ibb.co/dmzDDXy
תושבים מעוטף עזה.. 15 שעות בערך אחרי חדירת המחבלים, והם עדין מבוהלים ויש שם קצת מחבלים עדיין..

מה דעתכם?
עד מתי זה ימשך?
7 באוקטובר 2023, 22:17
ישראלעולםמלחמהבטחוןעזה    
3 תשובות
לא ציפוי לזה וזה לא קרה מעולם אז אי אפשר לדעת
א
אדון חתלתול
כואב לי הלב באמת
א
אוֹלָף הַבַּת:)
פשוט מזעזע
איפה כל הכוחות? איפה בן גביר? שידאג קצת גם לתושבים המסכנים שחיים שם
ש
שם משתמשת69
באותו הנושא:
בבקשה כנסו זה קשור למצב הבטחוני
כנסו דקה זה קשור לכל המצב הזה
כנסו קשור למצב הבטחוני
נשברה לי הציפורן בחלק הלבן-בנות שמבינות בציפורניים פליז שניה כנסו.
אנשיםם כנסו קשור למצב זה דחוף
קשור למצב הביטחוני כנסו דחוף
אני במצב שקשור לships ואני צריך עזרה דחווףף בנות כנסו בבקשה או בנים הכול הולך!!
כנסו קשור למצב הביטחוני
אני לא יודעת מה לעשות בבקשה כנסו נפל לי נטלפון של אמא שלי והוא נשבר
כנסו דחוף משהו שקשור לקראש בבקשה כנסו
כנסו פליז! נשבר לי הלב: (