9 תשובות
אמאלה מי מספר לך אין לך שום פגישה
הכל סגור אסור לצאת מהבית
אנונימית
חח חח לא נראלי שיש לך אופציה לבחור בכלל. אלא אם את באילת
שואל השאלה:
אני בירושלים אז זה לא כמו במרכז
לבטל או לא
אנונימית
תבטלי, אל תקחי סיכונים בעיקר שזה לא רק טילים זה גם מחבלים (למרות שאין ממש ממה לפחד) פשוט להיות זהירים ולא לקחת סיכונים.
^גם לי יש פגישה עם הפסיכולוג בשלישי ואני בירושלים. אם זה ישאר כמו עכשיו לדעתי הפגישה לא תתבטל כי אין אזעקות כבר מהבוקר
אנונימית
חמודה הפגישה תתבטל אין שאלה היא כבר התבטלה
ובטח שיש אזעקות היה ממש לפני כמה דקות
אנונימית
שואל השאלה:
לא היה אזעקה כבר מלא שעות בירושלים ואני לא יודעת מה לעשות איך לשאול אותה בכלל?
אנונימית
אם זה לא מסוכן מדי והיא עובדת לדעתי תלכי, זה יעזור למצב הנפשי שלך.
שואל השאלה:
היא עבדה אבל לא העזתי לצאת לרחוב אז ביטלתי קבעתי ליום שלישי בתקווה שיהיה בטוח יותר תודה לכולם
אנונימית