5 תשובות
אין ממש בנות בכוחות של חמאס, אולי במשטרה.
יש מצב
כן, היה פיגועים שנשים עשו, לא נראה לי היום אלא לפני כמה שנים
מעט
כן, יש
באותו הנושא: