7 תשובות
כן
שואל השאלה:
^^אני פשוט חייבת להוציא תכלבה
^^אני פשוט חייבת להוציא תכלבה
אנונימית
אז תצאי איתה חמש דקות
כן אין בצפון כרגע כלום
את יכולה לצאת אבל לא רחוק!
כזה חמש דקות מהבית לא יותר.
אבל עדיין עדיף שלא לצאת
כזה חמש דקות מהבית לא יותר.
אבל עדיין עדיף שלא לצאת
בצפון בנתיים אין שום בעיה לדעתי
אבל אל תתרחקי מהבית תעשי סיבוב ממש קטן מסביב לבית לא להתרחק אפילו קצת
אבל אל תתרחקי מהבית תעשי סיבוב ממש קטן מסביב לבית לא להתרחק אפילו קצת
כן חיים
באותו הנושא: