9 תשובות
כי רוצים שבמצב כזה גנץ יקבל החלטות שכרגע בן גביר מקבל
כי הכנסת צריכה להראות לכידות ואחדות ולעמוד אחד לצד השני במצבים כאלה גם אם יש ריבים פוליטיים
לא יקרה
עזבו אל תערבו פוליטיקה, זה לא עניין של ימין ושמאל, משהו טוב שיצא מהמלחמה הזאת זה שכל העם מאוחד במטרה להרוג את המחבלים והחמאס, בלי שום פוליטיקה שתהרוס הכל.
אז אם לפיד מציע ממשלת חירום לביבי זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו.
האופוזיציה והקואליציה משתפים פעולה כדי לשמור על המדינה.
לי לא אכפת מי יהיה בממשלת החירום הזאת כל עוד הוא בא במטרה לעזור ולהגן על המדינה אני מרוצה
כי יש מלחמה..
אנונימית
^^מה זה עזבו פוליטיקה
בן גביר מורשע בתמיכה בטרור, הוא אחראי על מג"ב שהוא אחד הכוחות הצבאיים היותר חשובים בישראל, ועל המשטרה שאחרי שומר חומות רואים שהיא חשובה גם בקטע צבאי
סמוטריץ' לא יותר טוב ממנו והוא שר במשרד הבטחון
כי צריך להיות מאוחדים מבפנים בעת מלחמה כדי שלא ניפגע גרוע יותר. יכול להיות שהמצב עוד יתפתח אז צריך להיות מאוחדים כרגע
שואל השאלה:
והממשלה היא גם תושבע וכמה זמן היא תיהיה?
אנונימי
רוצים שיתוף פעולה מלא בינתיים
ורק אוסיף שיש איזה עניין שבן גביר הוא אחד מהאנשים הכי חשובים כביכול בקבינט שאמור להתרחש והוא אפילו לא עשה צבא