5 תשובות
לא אל תראי אני ראיתי יותר מידי וזה מחריד אני הפסקתי
לא ממש לא בבקשה לכבד וזה פשוט מזעזע
לא
לא אל תראי.לא ממליצה לראות כלום ממה ששולחים וזה זה באצת פשוט עושה לך טראומה
לא
תכבדו את האנשים שנרצחו/נחטפו והמשפחות שלהם ואל תתנו יד לזה
תכבדו את האנשים שנרצחו/נחטפו והמשפחות שלהם ואל תתנו יד לזה
באותו הנושא: