16 תשובות
לא חוסר מקצוענות, זה כבר זלזול, בחעדיהם לא הייתם חיים היום כנראה.
ההימור שלי שזה משהו שתוכנן הלילה, ולא היה להם יותר מדי זמן באמת לבדוק את זה
שואל השאלה:
המוסד והמודיעין נטו נועד לזה
אז טבעי זה לא
אנונימית
חוסר עירנות וטעות חמורה.
זה דבר שקרה בעבר ובעיקר בתקופת החגים היה צריך להיות ערניים, לקחת דברים בחשבון
כשל ומחדל מהחומרים שהייתה למדינה אם לא יותר גרועה מכיפור שכן היה צפייה שלמדו לקחים וכנראה שלא.
אני חושב שאני מתגעגע לבנט
אנונימי
פשלה נוראית
גם המודיעין לא ידע כלום
התצפיתניות לא התריעו
לוחמים לא תקפו את המחבלים שחדרו
זה פשוט כישלון
אנונימית
^^^^^^ אי אפשר לתכנן מבצע כזה בלילה זה משהו שכנראה תכננו המון זמן
הם ידעו פשוט התעלמו
אנונימית
שואל השאלה:
איך תוכנן הלילה?
כל כך הרבה נשק, כל כל הרבה אנשים בלילה החליטו לצאת לגדר.
אנונימית
אני חושבת שהם לא היו מוכנים לזה
זה לגמרי כישלון במערכת שבנויה טוב, פשוט לא מתפקדת זמנית
אנונימית
שואל השאלה:
אפילו הממשלה (ביבי) הגיב בדיליי של שש שעות להתקפה
אנונימית
חוסר עירנות, ואחריות.
כל אלו שנהרגו, כל האלו הפצועים, כל אלו שחוטפים עכשיו בעזה, זה על המצפון שלהם.
ידעו, אבל זה אותו הדבר כל הזמן, המודיעין התרגל לכך שכל יומיים היה חשד, אז כל יומיים יכריזו על מבצע? חמאס פשוט הצליח להפתיע, זו כן אשמת התצפיות והלוחמים שישבו על הגדר שפרצו עם טרקטור את הגדר
אנונימית
אני חושב שכולם שם צריכים פשוט להגיד ביי ולעוף מהתפקיד
אני חושבת שמישהו בגד ועזר להם לפתוח תגדר...