4 תשובות
המצב לא טוב בכלל, ישראל קיבלה מכה מתחת לחגורה..יש הרבה פצועים, הרבה נחטפים, בתים הרוסים. נעשה הרבה נזק בגלל חוסר העירנות של שר הביטחון וגם המודיעין
עדיין יש מלחמה....
עלה ל130 הרוגים בערך
יותר מ50 חטופים
הצבא שלנו מנסה עכשיו להחזיר את הכוח לידיים שלנו
יותר מ50 חטופים
הצבא שלנו מנסה עכשיו להחזיר את הכוח לידיים שלנו
נוספו עוד הרוגים ופצועים הרסו עוד גדרות נכנסו לעוד בתים חטפו עוד אנשים
באותו הנושא: