4 תשובות
שואל השאלה:
הוא גם לא עונה לנו ולא כלום ואני לא יודעת מה לעושת
אנונימי
לנשום עמוק אחי אל תכניס את עצמך לסרטים והזיות

הוא לא זמין כי כל החיילים שנמצאים שם בלי פלאפון, אל תדאג יהיה טוב והוא יחזור אליך בריא ושלם בעזרת ה'
אני לא יודעת:'(
אוף איזה אנשים מעצבנים, אמרו לא להפיץ סרטונים
אני מקווה שהכל בסדר
לנשום עמוק.
להיכנס כרגע ללחץ זה לא מועיל.
תשמור על עצמך ועל המשפחה שלך - בטוחה שכשאח שלך יוכל לענות הוא יענה.

אני כאן לשיחה, אל תישאר לבד!