6 תשובות
הוא אמר את זה בהופעה
וואי גמאני לא הבנתיי
בהופעה הוא אמר כמה מיחים בעברית ואחד מהפ היה אני ביישן אני ביישן
אנונימית
בהופעה הוא אמר כזה
אני ביישן אני ביישן
שואל השאלה:
ולמה קוראים לו חביבי ברונו? גם את זה הוא אמר?
אנונימית
חביבי ברונו ואני ביישן אני ביישן זה משפטים שהוא אמר בהופעה וזה הצחיק