3 תשובות
כי המחבלים מסתובבים בארץ יורים פה וחוטפים אנשים זה לא סתם טילים
אנונימית
נראה זה מלחמה בגלל שהם פלשו לשטח שלנו וחטפו אנשים ומחזיקים אנשים בתור בני ערובה
אנונימית
מבצע זה כדי להשיג משהו,לדוגמא להחזיר חטופים וזהו,ומלחמה היא כדי להשמיד את האויב
באותו הנושא: