12 תשובות
אי אפשר לנעול, אפשר רק לסגור
אי אפשר לנעול רק לסגור
מרימים את הידית כלפיי מעלה
שואל השאלה:
אז איך כולם אומרים שהם נועלים את הדלת של הממד וככה המחבלים לא נכנסים?
אנונימית
שואל השאלה:
איך אבל עדיין אפשר לפתוח מהצד השני עם הידית
אנונימית
יש המון אנשים שאחרי שהם סןגרים את הממד מוציאים את הידית מבפנים זה מונע כניסה או לפחות גורם לה להיות יותר קשה
L.E
שואל השאלה:
את יכולה לנסביר יותר? לא הבנתי מה לעשות
אנונימית
גם אני לא בדיוק יודעת למען האמת אבל אני אנסה להסביר ממה שאני מבינה
אחרי שאת סוגרת את הממד את פשוט צריכה לנסות להוציא את הידית הפנימית אני חושבת שמושכים אותה לבחוץ בכוח ככה שהידית ביד שלך ונשאר רק הברזל שחיבר את הידית
L.E
אני לא יודעת מי יראה את מה שאני רושמת אבל חקרתי טיפה לגבי הממד וטעיתי צריך להוציא מראש את הידית החיצונית ולהשאיר את הפנימית!!!
L.E
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
צודק!! אני מתנצלת אם בתוך כל זה מישהו טעה אני לומדת כמו כולם ואפשר מסתבר לפתוח את זה עדיין ביחסית קלות לפי מה שהבנתי הכי טוב זה לשים קרש מעץ כמו שרואים הרבה בטיקטוק
L.E
אמרו היום בחדשות שאסור להוציא את הידית מבחוץ!