6 תשובות
לא חושבת שתהיה אזעקה
לפחות לא בקרוב
אז עדיין עדיף לך להכנס עכשיו..
אני לא חושבת שיהיה בזמן הקרוב וכמו שמישהי מעלי אמרה רוב הסיכויים שיהיה בערב ובלילה
-T-
שואל השאלה:
כן יש לי ממד^^
אנונימית
שואל השאלה:
זה יקח לי לפחות עשרים דקות
אנונימית
עדיף להתקלח עכשיו כי יכול להיות שיהיה הרבה אזעקות בערב ובלילה
אם עד עכשיו לא היה אני אומרת תכנסי אבל מהר לאיזה 10 דק ותצאי ליתר ביטחון
-T-