6 תשובות
לא חושבת שתהיה אזעקה
לפחות לא בקרוב
לפחות לא בקרוב
אז עדיין עדיף לך להכנס עכשיו..
אני לא חושבת שיהיה בזמן הקרוב וכמו שמישהי מעלי אמרה רוב הסיכויים שיהיה בערב ובלילה
אני לא חושבת שיהיה בזמן הקרוב וכמו שמישהי מעלי אמרה רוב הסיכויים שיהיה בערב ובלילה
שואל השאלה:
כן יש לי ממד^^
כן יש לי ממד^^
אנונימית
שואל השאלה:
זה יקח לי לפחות עשרים דקות
זה יקח לי לפחות עשרים דקות
אנונימית
עדיף להתקלח עכשיו כי יכול להיות שיהיה הרבה אזעקות בערב ובלילה
אם עד עכשיו לא היה אני אומרת תכנסי אבל מהר לאיזה 10 דק ותצאי ליתר ביטחון
באותו הנושא: