5 תשובות
כן
שואל השאלה:
איך כן? איך אפשר עם המצב הזה
הבסיס גם ליד אשדוד
איך כן? איך אפשר עם המצב הזה
הבסיס גם ליד אשדוד
אנונימית
כנראה כן כי אותי ואת כולם שולחים, אבל אתה בטירונות אז יש סיכוי שלא אם עדיין אתם בהתחלה
אנונימי
זה צבא כל הקטע שלו זה שהוא צריך להיות הקיר הראשון למלחמה
יש סיכוי שלא אבל אני דיי בטוח שכן
יש סיכוי שלא אבל אני דיי בטוח שכן
תשמע מרחק והכל לא באמת משנה כולם הולכים לבסיסים שלהם בגבול מכל הארץ אתה יכול להתלונן למפקדת אבל לא יעזור, כולם בסופו של דבר הולכים לגבול ולדרום ונכון שזה מסוכן אבל זה צבא
אנונימי
באותו הנושא: