7 תשובות
צריכים המון כוחות עכשיו
כן יש מצב
חברה מאוד קרובה שלי הוקפצה והיא התגייסה ביולי
גם לחבר של אח שלי ודוד שלי
כן הם צריכים המון המון כוחות
הגיוני.
ישימו אותם לשמור על בסיסים, במקום חיילי האימון המתקדם.
את חיילי האימון המתקדם ישימו בגזרות שקטות במקום לוחמים מלאים.
ואת הלוחמים המלאים יכניסו לעזה.
ישימו אותם לשמור על בסיסים, במקום חיילי האימון המתקדם.
את חיילי האימון המתקדם ישימו בגזרות שקטות במקום לוחמים מלאים.
ואת הלוחמים המלאים יכניסו לעזה.
לא הגיוני
באותו הנושא: