9 תשובות
כן
מצאו אותם בטיילת
מצאו אותם בטיילת
אנונימית
^^ איך את יודעת?
כן... כח מי שבדרום או במרכז, ממליצה שתסתתרו בבית.
המצב לא פשוט, אבל אין מה לעשות אלא להישאר אופטימיים... תשמרו על עצמכם ועל הבטיחות:
מאוד חשוב לא לפתוח דלתות, חלונות, שערים
לא לענות לטלפונים או להודעות, יש מתקפת סייבר
וכמובן להוריד את האפליקציה של חמ"ל וכשיש צבע אדום ישר לרוץ למרחב בטוח!
חוץ מזה, תנשמו עמוק, תשמעו מוזיקה, תאכלו משהו, תראו סדרה שכיפית לכם, או שתסדרו את הממ"ד שיהיה לכם נעים.
מקווה מאוד שזה יעזור
ותתפללו לשלום החיילים הגיבורים ששומרים עלינו!
הנה הברכה:
מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ
אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב,
הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל
[וְאַנְשֵׁי כֹּחוֹת הַבִּטָּחוֹן],
הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלֹהֵינוּ,
מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם,
וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה
[וּבְכָל מָקוֹם שֶׁהֵם],
בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם.
יִתֵּן יְיָ אֶת אוֹיְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ
נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם!
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ
מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה,
וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה,
וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם.
יַדְבֵּר שׂוֹנְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם,
וִיעַטְּרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.
וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב (דברים כ,ד):
"כִּי יְיָ אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם,
לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם
לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".
וְנֹאמַר: "אָמֵן".
בנוסף, לפני שאתם משתפים סרטונים או תמונות, תחשבו:
האם המידע לא יכול לפגוע במישהו?
האם המידע יכול לסייע לאחרים?
האם המידע ממקור אמין?
אם שלושתם חיוביים, אפשר להעלות סרטונים ותמונות.
אם לא, אל תעשו את זה.
וחוץ מזה, מוזמנים לדבר איתי בפרטי❤❤ אני כאן להכול.
המצב לא פשוט, אבל אין מה לעשות אלא להישאר אופטימיים... תשמרו על עצמכם ועל הבטיחות:
מאוד חשוב לא לפתוח דלתות, חלונות, שערים
לא לענות לטלפונים או להודעות, יש מתקפת סייבר
וכמובן להוריד את האפליקציה של חמ"ל וכשיש צבע אדום ישר לרוץ למרחב בטוח!
חוץ מזה, תנשמו עמוק, תשמעו מוזיקה, תאכלו משהו, תראו סדרה שכיפית לכם, או שתסדרו את הממ"ד שיהיה לכם נעים.
מקווה מאוד שזה יעזור
ותתפללו לשלום החיילים הגיבורים ששומרים עלינו!
הנה הברכה:
מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ
אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב,
הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל
[וְאַנְשֵׁי כֹּחוֹת הַבִּטָּחוֹן],
הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלֹהֵינוּ,
מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם,
וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה
[וּבְכָל מָקוֹם שֶׁהֵם],
בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם.
יִתֵּן יְיָ אֶת אוֹיְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ
נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם!
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ
מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה,
וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה,
וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם.
יַדְבֵּר שׂוֹנְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם,
וִיעַטְּרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.
וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב (דברים כ,ד):
"כִּי יְיָ אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם,
לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם
לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".
וְנֹאמַר: "אָמֵן".
בנוסף, לפני שאתם משתפים סרטונים או תמונות, תחשבו:
האם המידע לא יכול לפגוע במישהו?
האם המידע יכול לסייע לאחרים?
האם המידע ממקור אמין?
אם שלושתם חיוביים, אפשר להעלות סרטונים ותמונות.
אם לא, אל תעשו את זה.
וחוץ מזה, מוזמנים לדבר איתי בפרטי❤❤ אני כאן להכול.
ראיתי תמונה של שלוש מחבלים עם שוטר של מגב
אנונימית
בבת ים?
כאילו חטפו אותו?? מזתומרת
לאלא חסיסה סליחה אם נשמעתי לא ברורה
הם ישבו על המדרכה "עצורים" אבל לא באזיקים מול השוטר
הם ישבו על המדרכה "עצורים" אבל לא באזיקים מול השוטר
אנונימית
כאילו השוטר עצר אותם?
לא