6 תשובות
כבשו שטח שלנו ויש שם מלא אנשים בשבי, עד שהצבא ישתלט עליהם ויהרוג אותם סוף סוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני משתינה מפחד וואו
אני משתינה מפחד וואו
אנונימית
שהתושבים של היישובים האלה נצורים בבתים, והמחבלים הם הכוח ששולט כרגע באזור.
אנונימית
כבשו אותם
היישובים האלה נכבשו על ידיהם
כבשו וחטפו שם אנשים
באותו הנושא: