6 תשובות
כבשו שטח שלנו ויש שם מלא אנשים בשבי, עד שהצבא ישתלט עליהם ויהרוג אותם סוף סוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני משתינה מפחד וואו
אנונימית
שהתושבים של היישובים האלה נצורים בבתים, והמחבלים הם הכוח ששולט כרגע באזור.
אנונימית
כבשו אותם
היישובים האלה נכבשו על ידיהם
כבשו וחטפו שם אנשים