10 תשובות
כן הכל יהיה בסדר
תנשמי עמוק
יהיה בסדר, תשארו בטוחים
אני לא רוצה להלחיץ או משהו אבל נשאר רק להתפלל...
אנונימית
הכל יהיה בסדר כנראה הוא יצא להתקפה אז לא יכל לדבר
אם את רוצה לדבר איתי את מוזמנת
אבא שלי הולך היום גם. אני ממש בלחץ
אבל בעזרת השם יהיה טוב..
אנונימית
כנראה הוא כיבה את הטלפון, או שאין לו שם קליטה
אני מאמין שהוא בסדר והוא יחזור בשלום
הוא, וכל החיילים שיצאו להילחם
יכול להיות שהוא עדיין עסוק
אל תדאגי
הוא אלוף ובואו נתפלל שהוא יחזור בשלום.

ברכה לחיילי צה"ל הגיבורים:
מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ
אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב,
הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל
[וְאַנְשֵׁי כֹּחוֹת הַבִּטָּחוֹן],
הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלֹהֵינוּ,
מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם,
וּמִן הַיָּם הַגָּדוֹל עַד לְבוֹא הָעֲרָבָה
[וּבְכָל מָקוֹם שֶׁהֵם],
בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם.

יִתֵּן יְיָ אֶת אוֹיְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ
נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם!
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ
מִכׇּל צָרָה וְצוּקָה,
וּמִכׇּל נֶגַע וּמַחֲלָה,
וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם.
יַדְבֵּר שׂוֹנְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם,
וִיעַטְּרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבַעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.
וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב (דברים כ,ד):
"כִּי יְיָ אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם,
לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם
לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".
וְנֹאמַר: "אָמֵן".
אין להם זמן לענות עכשיו אני ממש מקווה שהוא יהיה בסדר
הכל בסדר, אין מה לדאוג. יכול להיות שהוא פשוט לא יכול לענות עכשיו ספציפית כי באמת יש המון בלאגן וצריך כל טיפת כוח שקיימת. הכל בסדר. אני מאמינה שהוא ידבר איתכם בקרוב
אנונימית