התחברות
הרשמה
מי שגר בעוטף עזה אתם רואים מחבלים דרך החלונות?
הם השתלטו על כל האיזורים
7 באוקטובר 2023, 12:33
עוטף עזה
המצב הבטחוני
תשובה אחת
מי שרואה מחבלים מהחלון לא יהיה פה
R
Razi1911
באותו הנושא:
מה הייתם עושים אם הייתם רואים מחבל פצוע?
אם הייתם רואים מחבל ערבי עם סכין מה הייתם עושים?
אני רואה מחבלים כרגע מתעדים את עצמם בסירטון בתוך קיבוץ בעוטף עזה איך הם כאלה חתיכים? אוח
מה הייתם עושים אם הייתם רואים מחבל מדמם על הרצפה?
אם הייתם רואים מחבל שעשה ותכנן לעשות פיגועים קשור לרצפה מה הייתם עושים?
אני גרה בעוטף למה כולם סוגרים את החלונות של הממד עכשיו?
אם ההיתם רואים מחבל רץ עם סכין מה ההיתם עושים מנסים לעצור אותו או בורחים?
ערבים רואים חיילים כמו שאנחנו רואים מחבלים?
למה לאנשים אכפת מברונו כשיש חדירה של מחבלים לישובים בעוטף בני ערובה הרוגה אחת ועוד פצוע?
למה אמרו לתושבים בעוטף להסתגר בבתים ולנעול את הדלתות והחלונות?
מדוע אנשים תופסים ישר מוסלמים כמחבלים, כשהנוצרים היו הרבה יותר גרועים מהם, ומעטים רואים בהם כמחבלים?