4 תשובות
אני חושבת שכן...
תהנו (:
תהנו (:
כן.. תכלס יותר מזה כבר חם מדי ופחות מזה זה קר.. אז 23 זה טוב ^_^
כן זה סבבה תהנוו
כן זה מעולה..
תהנו (:
תהנו (: