19 תשובות
הלוואי, אמן
אמן, מגיע להם לסבול ולמות
אנונימית
מקווה שכן
לצערי לא
מקווה שנשמיד את עזה מתישהו, כנראה שלא עכשיו
לא מה יש לכם
יש שם ילדים ואנשים חפים מפשע
שואל השאלה:
^אז מה.. גם אני חפה מפשע וגם כל האנשים בשדרות שנרצחו ברחוב חפים מפשע!
אנונימית
^^ בדיוק
אז למה שתרצי שימותו חפים מפשע
מי שבחר להיות בעזה זה אנשים שהולכים בדרכם, מי שהיגע לעזה הם מהגרים, הם לא עם
שואל השאלה:
לא תומכת בזה אבל אחרי כל מה שראיתי בטוויטק ובטלגרם רואים שלאף אחד מהפלסטינים שם לא באמת אכפת מאיתנו גם אם הם לא עשו כלום הם שונאים אותנו
אנונימית
^^ הרבה שם בגלל סיבות כלכליות.
כמו בהתנחלויות
מסיבות כלכליות יש סודן לדוגמא
אבל זה מה שהם מכירים. זה כמו לומר לעניים בישראל לעבור לסודן
אבל זו המדינה של היהודים, להם יש 30 מדינות...
אבל הם בעזה לא ישראל
אני לא מבין מה אתה מנסה לומר, לערבים יש 30 מדינות, עזה הם מהגרים, הם לא עם, הם יכולים בלקות לעבור לכל האחרים, ויש עוד המון מדינות עניות. לעומת זאת ישראל היא מדינה יהודית אחת בעולם
רבל זה לא קשור לישראל. יש להם כל זכות לגור בעזה
לא נשמיד את עזה, אנחנו לא כאלה...
אבל לדעתי כן צריך לעשות משהו שיוריד לגמרי את כל הארגוני טרור שם
אנונימי