6 תשובות
כן זה נחמד
ומטען נייד
כן
כשהייתי זה ממש עזר להעביר את הזמן
תביאי אבל שיהיה לך איפה לשים את זה אחר כך
שואל השאלה:
כן יש חי תיק
אומרת לך מראש לא משתלם לך לבוא מוקדם אני באתי שעה לפני פתיחת שערים והתחרות האמיתית היא מי רץ ראשון לתור של בפתיחת שערים ובגלל שכולם עמדו על השאר פתחו לנו כבר ב17:30 ודפקתי ספרינט והייתי שורה שניה ודיברתי עם מישהי בתור והיא הייתה חמש ומשהו שעות שם ולא סגורה על איזה שורה היא קיבלה אבל הבנת לא באמת חייב לבוא הרבה זמן לפני ואם את רוצה עוד טיפים תכתבי לי כי יש לי המון אבל המון מה להגיד כדי לתפוס שורות ראשונות
אני הגעתי חמש שעות לפני פתיחת שערים והיה איזה בעיה ופתחו שערים אחרים רק בעניין של כמה דקות קודם ורצתי את החיים שלי וכולם תפסו את המקום. היינו בדשא אז בכלל לא השתלם
אבל הבאתי טאקי והזמן עבר מהר אז כן