8 תשובות
כן
אני מתה מה ישלך
מה שהיא אמרה^^
כן אנחנו אנןשיים
מעריצי אנימה ששופטים אנשים שלא רואים אנימה הם די מוזרים
אנונימית
כן כאילו מה אתם שופטים אותי שאני לא צופה באנימה בכלל מי אתם בכלל אתם צופים באנימה אין לכם זכות בכלל לשפוט אותי
כן ברוך השם
כנראה שהם לא אנושיים אם הם שונאים את זה סתם או שלא ניסו אנימות טובות וחושבים שהם יכולים להגיד שניסיתי ולא אהבתי למרות שמה שהם ניסו זה אנימה הנטאי כמו בוקו נו פיקו או סתם אנימה זבל